Minőségirányítás
Minőségi kiszolgálás: hazai és nemzetközi elismerések.
Szolgáltatásunk színvonalát nem csak elégedett és visszatérő ügyfeleink igazolják, de biztosítékot jelentenek a sikeresen bevezetett minőségbiztosítási rendszerek.
A minőségirányítási rendszer standardja, amely arra összpontosít, hogy egy szervezet képes legyen megfelelni az ügyfélkövetelményeknek és más releváns szabályozásoknak, miközben folyamatosan javítja belső folyamatait.
Az ISO 14001 fő irányítási rendszerszabvány, amely, előírja a követelményeket a KIR kialakítására és fenntartására. Ezen szabvány szerinti rendszer bevezetése és fenntartása segítséget jelent a környezetszennyezés megelőzésében, a törvényeknek való megfelelésben, a KIR folyamatos fejlesztésében.
Az ISO/IEC 27001 keretet szolgáltat egy technológia semleges, eladó semleges irányítási rendszerre, amely lehetővé teszi egy szervezetnek, hogy biztosítsa magát, hogy az információbiztonsági intézkedései eredményesek. Ehhez tartoznak a saját információ és érdekelt felei folyamatos hozzáférhetősége, bizalmas kezelése és sértetlensége, valamint a törvényes megfelelés.
Az új ISO szabvány, az ISO 45001 azokra a szervezetekre vonatkozik, amelyek célja egy nemzetközileg elismert munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszer (MEBIR) létrehozása és bevezetése annak érdekében, hogy a legkisebbre csökkentsék a munkatársakat és más érdekelt feleket érő kockázatokat, továbbá, hogy fenntartsák és folyamatosan fejlesszék egészségvédelmi és biztonsági teljesítményüket.
Ezen európai szabványnak az általános célja az, hogy segítse a szervezeteket olyan rendszerek és folyamatok kialakításában, amelyek az energiahatékonyság növeléséhez hozzájárulnak.